شنبه, 6 مرداد 1403
صفحه اصلی
ساعت :
۰۸:۲۵
تاريخ :
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
سه شنبه هر هفته
ملاقات عمومی با مسئولین شركت
به آگاهی می رساند، ملاقات عمومی با مدیریت عامل و سایر مسؤولین شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در روزهای
سه شنبه
هر هفته برگزار می شود.
⬇️⬇️ سامانه های ثبت و سیدگی به شکایات:⬇️⬇️
1-سامانه الکترونیکی ارتباطی مردم ودولت (سامد) جهت ثبت شکایات پیشخوان دولت به آدرس http://111.ir
شماره تلفن 111
2-سامانه سمات(مدیریت ارزیابی خدمات برق )به آدرس https://bazrasi.tavanir.org.ir جهت ثبت شکایات
3-سامانه سازمان بازرسی کل کشوربه آدرس https://136.ir جهت ثبت شکایات
4- درگاه ملی مجوزهای کشور،سامانه دادور(دریافت انعکاس وپیگیری شکایات متقاضیان کسب کار ویاور(مرکز فوریتهای بهبود کسب وکار) به آدرس https://mojavez.ir
6-سامانه تسهیل ورفع موانع تولید(مدیریت فرآیندها)وزارت صنعت، معدن وتجارت
به آدرس https://hamahang.stsm.ir
5- درخواست ملاقات با مسولین(مقام محترم مدیریت عامل ) به آدرس https://gilrec.co.ir
6-سامانه اورژانس کسب وکاروزارت کار رفاه وتامین اجتماعی ،به آدرسhttps://jc.asaserviceapp.co
7- تلفن مستقیم مسئول رسیدگی به شکایات شرکت 33328444 کد 013
امتیاز
 : 
۳/۸۶
 | 
مجموع
 : 
۱۴
برچسب ها
6.1.10.0
V6.1.10.0